Uppdragsbeskrivning
Vår kund använder idag 2020 och 2016 års version av BizTalk och uppdraget som utvecklare innebär drift och teknisk förvaltning av Acesspunkten i deras datacenter. Arbetsuppgifterna kommer att vara installation/konfiguration/felsökning av produkten och dess integrationer i test och produktion. Även support till externa och interna intressenter är en stor del i uppdraget.
Skallkrav:
- Ska ha minst 5 års erfarenhet av arbete med integrationsplattformen BizTalk
- Ska kunna integrera utvecklade system med andra system, (exempelvis i samband med verksamhetsutveckling och automatisering av sina tjänster)
Börkrav:
- Erfarenhet av 2020 och 2016 års version av BizTalk
Uppdragsstart är initialt den 1 november, men kan tidigareläggas. Uppstart sker i Sundsvall och kan vara upp till 2 månader. Orter där uppdraget kan genomföras på är Luleå, Kalix, Söderhamn, Stockholm, Karlskrona och Göteborg.