Uppdragsbeskrivning
Avropet omfattar en (1) resurskonsult till 100 % av en heltidstjänst för utförande av beskrivet uppdrag.
Uppdraget förväntas pågå enligt nedan angiven kontraktstid. Konsulten rapporterar till projektägare och styrgrupp för de aktuella projekten, samt till gruppchef Objekt och projekt.
Arbetet ska genomföras minst 51% i Nackas stadshus, varav tisdagar är obligatorisk. Övrig tid på distans från valfri ort.
Krav på leverans
Allt som har med projektledning att göra enligt Nackas projektstyrningsmodell.
Förväntat resultat
Resultat enligt rollen Projektledning i Nackas modellen för Projektstyrning. Arbetet ska genomföras minst 51% i Nackas stadshus, varav tisdagar är obligatorisk. Övrig tid på distans från valfri ort.
Krav på dokumentation
Dokumentation i enlighet med projektdirektiv och projektplaner samt Nackas metod för projektstyrning.
Säkerhetskrav
Den upphandlande myndigheten kan till exempel ställa specifika och förtydligande krav på informationssäkerhet baserade på informationsklassning med utgångspunkt från den information som ska hanteras inom det som avropas. Kraven kan vara baserade på SKR:s verktyg för informationsklassning – ”KLASSA”. Exempel på förtydligande krav se KLASSAS verktyg för informationsklassning.
Hantering av personuppgifter
Konsulten kommer att komma i kontakt med personinformation under uppdragets genomförande.
Handlingar som ska ingå i offert
- CV
- Pris
Krav på konsulten:
- Erfarenhet av Nacka kommuns organisation samt metodik och arbetssätt för projektledning.
- Konsulten ska ha erfarenhet av tidigare liknande uppdrag.
Kompetensnivå
- Nivå 4
För att kunna ansöka för detta uppdrag måste du vara en registrerad användare i vår portal som är helt kostnadsfri. Är du ny användare och vill registrera dig eller ditt bolag i Upgrades portal klicka här: https://portal.upgraded.se/
Ansök
”*” anger obligatoriska fält
Detaljer
Referens:55510
Ort: Stockholm
Omfattning:100%
Startdatum:2024-07-01
Slutdatum:2024-12-31
Konsultförmedlare
Hanna Werner
Det går inte längre att söka den här tjänsten.