Avropet omfattar en (1) senior konsult till 100% av en heltidstjänst för utförande av beskrivet uppdrag. Uppdraget förväntas pågå enligt nedan angiven kontraktstid. Uppdraget utförs i första hand på Nacka stadshus, möjlighet till visst distansarbete finns.
Uppdraget omfattar ett vikariat i en kombinerad roll som kvalitets- och verksamhetsutvecklare på arbets- och etableringsenheten. Uppdraget omfattar dels att i rollen som verksamhetsutvecklare bidra till enhetens övergripande verksamhetsutveckling, dels att i rollen som kvalitetsutvecklare ansvara för enhetens systematiska kvalitetsarbete samt kvalitetsuppföljning av nämnden för arbete och försörjnings auktoriserade anordnare och leverantörer. Omfattning 39 timmar per helgfri vecka från 1 september till sista december 2024.
Krav på leverans
Avropad konsult ska från uppdragsstart kunna kliva in i enhetens ledningsgrupp för att bidra till både kvalitets- och verksamhetsutveckling. En kvalitetsrapport och tjänsteskrivelse av hög kvalitet ska levereras innan satt stopptid. Arbetet genomförs till största del helt självständigt men i dialog med ansvarig enhetschef Pia Stark.
Projektorganisation
Arbetet genomförs till största del helt självständigt men i dialog med ansvarig enhetschef Pia Stark, biträdande enhetschef Kirsti Kanttikoski, övriga kollegor i ledningsgruppen samt medarbetare på enheten.
Krav på dokumentation
Kvalitetsrapport och tjänsteskrivelse av hög kvalitet ska levereras innan stopptid inför nämndsammanträde. Presentation på nämndens sammanträde. Diarieföring av inkomna och upprättade handlingar i kommunens diarieföringssystem.
Säkerhetskrav
Sekretessavtal behövs då arbetet omfattar särskilt skyddsvärda personuppgifter.
Hantering av personuppgifter
Arbetet omfattar hantering av särskilt skyddsvärda personuppgifter.
Handlingar som ska ingå i offert:
– CV
– Referensförteckning
– Pris
- Senior erfarenhet av motsvarande uppdrag i kommun med 100 000 invånare
- Erfarenhet av kvalitets- och verksamhetsuppföljning samt utveckling
- Erfarenhet av sammanställning av data, analys av data, eventuell komplettering av data samt kontakt med leverantör av extern kundundersökning, relevanta tillsynsmyndigheter samt författande av kvalitetsrapporter och tjänsteskrivelser till ansvarig nämnd
- Erfarenhet av projektledning och samverkansprojekt
- Mycket god kunskap av Office365
- Lyhördhet, tydlighet och integritet är viktiga för detta uppdrag
- Inställelsetid + leverans innan stopptid för utskick till ansvarig nämnd är av yttersta vikt
- Referensuppdrag med följande innehåll: Uppdragets namn och typ av uppdrag. Start- och slutdatum
För att kunna ansöka för detta uppdrag måste du vara en registrerad användare i vår portal som är helt kostnadsfri. Är du ny användare och vill registrera dig eller ditt bolag i Upgrades portal klicka här: https://portal.upgraded.se/
Ansök
”*” anger obligatoriska fält
Detaljer
Referens:61319
Ort: Stockholm
Omfattning:100%
Startdatum:2 september 2024
Slutdatum:31 december 2024
Konsultförmedlare
Emelie Lundholm
Det går inte längre att söka den här tjänsten.