Uppdragsbeskrivning

Vi söker en engagerad och tekniskt kunnig IT Supporttekniker till vår kund för att stödja användare och säkerställa smidig drift av våra IT-system. Som en del av teamet kommer du att:

  • Hantera inkommande ärenden: Du kommer att svara på frågor och lösa tekniska problem direkt i vår Service Hub dit våra användare kommer. Vi får också in ärenden via vårt ärendehanteringssystem. Förutom dessa kanaler så behöver du också gå ut i till våra konferensrum för att åtgärda fel.
  • Felsöka och lösa problem: Du kommer att analysera och åtgärda fel som uppstår med datorer, mobila enheter, skrivare och annan teknisk utrustning.
  • Ge teknisk support: Du kommer att hjälpa användare med installation, underhåll och lösenordsåterställning men också frågor kring M365 och andra applikationer.
  • Arbeta med nätverk: Du kommer att hantera nätverkskomponenter som accesspunkter för Wifi.

Profil & Meriter

  • Teknisk kompetens inom hårdvara, mjukvara, applikationer och nätverk.
  • Bra kommunikationsförmåga och servicekänsla.
  • Erfarenhet av teknisk support är meriterande.
Detaljer
Referens: 62153

Ort: Stockholm

Omfattning:100%

Startdatum:2024-08-26

Slutdatum:2025-01-31

Konsultförmedlare

Det går inte längre att söka den här tjänsten.