Uppdragsbeskrivning
Vi söker nu efter en Supporttekniker. Uppdraget innebär huvudsakligen att ansvara för förvaltningen av en digital plattform. Rollen innefattar arbete med uppdatering och underhåll av teknisk dokumentation, felsökning, buggrättning och mindre utvecklingsuppgifter för att säkerställa kontinuerlig drift av plattformen.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Underhåll och förvaltning av digitala plattformar
- Uppdatering av teknisk dokumentation
- Felsökning och rättning av buggar
- Mindre utvecklingsinsatser för kontinuerlig drift
- Samarbete med ett team av utvecklare och applikationsspecialister
Obligatoriska kvalifikationer:
- Erfarenhet av att utveckla och underhålla digitala plattformar, särskilt portallösningar (1-2 års erfarenhet)
- Kompetensnivå motsvarande nivå 3-4
Det är meriterande om du har flera års erfarenhet av agilt arbete och är van vid att kommunicera med beställare eller produktägare. Erfarenhet från större organisationer samt god teknisk dokumentationsvana är också värdefullt. Dessutom är kunskap om PowerPlatform fördelaktigt, då det kan förekomma att du stöttar andra teammedlemmar med detta när kapacitet finns.
Personliga egenskaper:
- Problemlösningsorienterad
- Självgående och initiativtagande
- Bekväm med att be om hjälp vid behov
Ansök
”*” anger obligatoriska fält
Detaljer
Referens:75810
Ort: Göteborg
Omfattning:25%
Startdatum:2024-11-01
Slutdatum:2025-05-30
Konsultförmedlare
Rebecca Tovstedt
Det går inte längre att söka den här tjänsten.