Uppdragsbeskrivning
Vi söker en drifttekniker/IT-support.
I rollen arbetar du inom Retail Operations vilket är en 2nd-line it-support som hanterar mer avancerade Incidenter och Problem. Under våren kommer även ett antal större projekt att genomföras.
Kvalifikationer:
- Du har arbetat operativt med incidenthantering/servicedesk
- Du har kunskap och förståelse för ITIL ramverket med fokus på Incident Management och Problem management
- Har du erfarenhet av att ha jobbat i Servicenow, Jira eller liknande ärendehanteringssystem är det meriterande
- Det är meriterande om du har kännedom om: Postman, Google Analytics BigQuery, SQL, Grafana, Kibana, Kafka
- Om du har erfarenhet inom retail är det meriterande
För att lyckas i rollen bör du vara nyfiken och ha en vilja att ständigt lära dig nya saker, inte vara rädd för att ställa frågor och utforska nya lösningar. Det är viktigt att du har en gedigen teknisk bakgrund och är driven, då det kommer att vara mycket att lära sig.