Detaljer
Ort: Göteborg
Omfattning:100%
Startdatum:Omgående
Konsultförmedlare
Nathalie Manne Wallin
Det går inte längre att söka den här tjänsten.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en Service Desk Agent som kommer att arbeta med att ge teknisk support och lösa problem för användare. Din huvudsakliga roll är att hantera tekniska frågor och utföra felsökning av både hårdvara och mjukvara. Stödet ges främst via telefon och fjärrverktyg som TeamViewer, men kan också innebära arbete på plats i ett besökscenter.
De dagliga arbetsuppgifterna inkluderar bland annat installationer och felsökningar i Windows-miljö. Du kommer också att arbeta med att registrera inkommande ärenden i organisationens ärendehanteringssystem samt lösa problem relaterade till både mjuk- och hårdvara.
Obligatoriska kvalifikationer:
Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem, Office 365, Windows 7/10, Outlook, nätverksfrågor som TCP/IP samt administration i Active Directory. Kunskap inom IP-telefoni (Cisco), PowerShell-scripting eller intresse för Problem Management är också värdefullt.
”*” anger obligatoriska fält
Ort: Göteborg
Omfattning:100%
Startdatum:Omgående
Det går inte längre att söka den här tjänsten.
Upgraded förmedlar konsulter främst inom IT. Företaget startades 2010 och finns idag på 5 orter med cirka 30 anställda. Upgraded förmedlar konsulter till företag och organisationer så som Region Skåne, Socialstyrelsen, Energimyndigheten och Lunds Universitet.
Grattis, du är nu med i tävlingen och har chans att vinna fina priser! Glad påsk!
Ju fler ägg du hittar desto större blir vinstchansen
Dina personuppgifter kommer att raderas direkt efter att tävlingen avslutats.
Var med och tävla om fina priser. Tävlingen har två klasser, en som riktar sig till anställda och en till externa, därför måste du nedan ange vilken kategori du tillhör.
Vill du ta del av våra konsultuppdrag direkt per mail?
”*” anger obligatoriska fält