Uppdragsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad IT-tekniker som trivs i en kundnära roll och uppskattar att lösa tekniska problem. För att lyckas i tjänsten behöver du ha en stark kommunikativ förmåga, både i tal och skrift, samt en genuin vilja att ge förstklassig service.

Som en del av teamet kommer du att arbeta med teknisk support och installation av IT-utrustning. Arbetsuppgifterna inkluderar både platsbaserad support och leverans av datorer till olika verksamheter. Du kommer att hantera och felsöka datorer och mobila enheter, administrera skrivarärenden samt ansvara för att lösa inkommande ärenden genom ärendehanteringssystemet ServiceNow. En viktig del av arbetet är att analysera och prioritera ärenden för att säkerställa en effektiv och smidig problemlösning.

Obligatoriska kvalifikationer:

  • Erfarenhet av att arbeta med IT-support på andra linjens nivå i minst två till tre år
  • Innehav av B-körkort
  • Goda kunskaper i hantering av Microsoft SCCM samt operativsystemet Windows

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en större organisation samt besitter kunskap i Mac OS och ServiceNow.

Den här rollen passar dig som uppskattar variation i arbetet, har ett strukturerat arbetssätt och ser värdet i att skapa en positiv användarupplevelse genom snabb och professionell support.

Detaljer
Referens: 95315

Ort: Göteborg

Omfattning:100%

Startdatum:2025-03-01

Slutdatum:2025-08-31

Option:2 år

Konsultförmedlare

Det går inte längre att söka den här tjänsten.