Uppdragsbeskrivning

Vi söker en Service Designer med intresse för att skapa värdefulla tjänster baserade på kundinsikter.

Det centrala i denna roll ligger på att kartlägga kundresan, analysera omvärlden och affären samt formulera och testa hypoteser. Din förmåga att kommunicera och presentera insikter på ett tydligt och övertygande sätt är avgörande för att lyckas i denna roll. Du arbeta nära produktägare, UX researcher, marknadsförare och andra intressenter för att säkerställa att lösningarna är genomförbara och möter både affärsmål och kundbehov.

Kvalifikationer:

  • Du har dokumenterad erfarenhet av Service Design för tjänster mot konsument.
  • Du behärskar relevanta metoder, som kundresekartläggning, service blueprinting, scenarioplanering mm.
  • Du har god samarbetsförmåga och kan kommunicera insikter på ett tydligt och övertygande sätt.
  • Du har ett kommersiellt mind-set och förståelse för hur användarinsikter kan bidra till framgångsrika tjänster.
Detaljer
Referens: 103536

Ort: Stockholm

Omfattning:50%

Startdatum:2025-04-21

Slutdatum:2025-12-31

Konsultförmedlare

Det går inte längre att söka den här tjänsten.