Uppdragsbeskrivning

Detta uppdrag kommer gå ut på att arbeta med löpande drift av företagets katalog- och certifikattjänster. Arbetet utförs tillsammans med medlemmar i Team Identitet & Access. Det huvudsakliga arbetet kommer att gå ut på att ansvara för daglig ärendehantering, lösa grundläggande problem, ta kontakt med berörd systemansvarig för ytterligare lösningsförslag samt kontakt och kommunikation med användare och andra samarbetsteam.

Kunden är i behov av hjälp när det kommer till den dagliga ärendehanteringen samt kommunikation till användare som skickat in ärenden. De ser att det är en drivande och kommunikativ person som är lätt att samarbeta med och som kan avlasta andra teammedlemmar med ärendehantering på grundläggande nivå. Den kommunikativa förmågan är viktig då det åligger personen att hålla användarna informerade om status i ärenden, upprätthålla kontakter till medarbetare i företaget i den gemensamma teamskanalen samt tätt samarbete med övriga teammedlemmar för att lösa inkommande incidenter.

Uppdraget kräver säkerhetsklassning. Kunden kommer att göra denna prövning innan avtal kan skrivas.

Skallkrav:

  • Ärendehantering/teamskanalen/Dag0
  • Active Directory, administration
  • Bred Microsoftkompetens
  • Azure AD, grundläggande kompetens
  • Hantera filrättigheter och shares (NTFS)
Detaljer

Referens:10968

Ort: Stockholm

Omfattning:100%

Startdatum:2023-09-01

Slutdatum:2024-01-31

Option:2024-06-30

Konsultförmedlare

Det går inte längre att söka den här tjänsten.