Uppdragsbeskrivning

Är du redo att ta nästa steg i din IT-karriär? Vi söker nu en passionerad och erfaren person som brinner för att leverera exceptionell service och teknisk support. Hos kundföretaget kommer du att ha möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och utmana dig själv i en dynamisk och stöttande arbetsmiljö.

Din roll: Som en viktig medlem i deras team kommer din främsta uppgift vara att erbjuda service i världsklass när det gäller support och felavhjälpning vid tekniska problem. Du kommer att stötta företagets användare genom felsökning av mjuk- och hårdvara, både via telefon, TeamViewer och personliga besök på deras Visitor Center.

Arbetsuppgifter inkluderar:

  • Felsökning och installation, huvudsakligen i Windows miljö
  • Hantering av både hårdvaru- och mjukvaruproblem
  • Registrering av ärenden i företagets ärendehanteringssystem

Krav:

  • Minst 2 års relevant erfarenhet av teknisk support/helpdesk eller minst 1 års erfarenhet och någon form av IT-utbildning
  • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
  • Tillgänglig omgående

Meriterande:

  • Erfarenhet av PowerShell (scripts)
  • Intresse för Problem Management
  • Kunskap om IP-telefoni (Cisco)

Om du har erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem, support av Officeapplikationer (O365), Windows 7/10, Outlook, nätverksrelaterade problem, TCP/IP samt administrera behörigheter och rättigheter i Active Directory, kommer det att vara till din fördel.

Personliga egenskaper:

  • Ansvarstagande, punktlig, noggrann och trivs med att arbeta i team
  • Starkt intresse för felsökning och teknisk support

Är du redo att anta utmaningen och bli en del av deras framgångsrika team? Skicka in din ansökan nu!

Detaljer

Referens:37497

Ort: Göteborg

Omfattning:100%

Startdatum:2024-02-26

Slutdatum:2024-08-31

Option:2025-01-31

Konsultförmedlare

Det går inte längre att söka den här tjänsten.