Uppdragsbeskrivning
Digitaliseringsavdelningen hos vår kund har behov av konsultstöd för att skapa en kravspecifikation inför att kommunen ska genomföra en upphandling gällande Kommunikation som Tjänst.
Syftet med upphandlingen är att upphandla Kommunikation som Tjänst (KST), d.v.s. skriva avtal med en helhetsleverantör av telefonitjänster. Beställaren har som ambition att upphandla ett långsiktigt och framtidssäkrat avtal för telefoni som främjar samarbete och präglas av robusthet, flexibilitet och integrationsmöjligheter.
Upphandlingen innefattar nedan områden:
- Telefonitjänster med tillhörande stödtjänster och administration
- Integrationer
- Kontaktcenter
- Kundtjänst/Support/Utbildning
- Konsulttjänster
- Övergång och införande
Skallkrav:
- Ska ha mycket god kännedom om hur man kravställer för att kunna upphandla Kommunikation som Tjänst och ha genomfört minst två likvärdiga kravspecifikationer (upphandling av Kommunikation som Tjänst) för offentlig verksamhet om minst 5000 anställda under de senaste två åren.
- Kunna utmaningen med att gå ifrån traditionell telefoni med kundplacerad växel och stödsystem till en plattform där tjänsterna ska vara utformade som funktion/tjänst.
- Obehindrat kunna hantera det svenska språket i tal och skrift.
Ansök
”*” anger obligatoriska fält
Detaljer
Referens:4127
Ort: Norrköping
Omfattning:300h
Startdatum:15 maj 2023
Slutdatum:15 december 2023
Konsultförmedlare
Michelle Larsson
Det går inte längre att söka den här tjänsten.