Uppdragsbeskrivning
Vi söker en serviceminded Kundrådgivare till uppdragsgivarens kundcenter. För att trivas i rollen ska du gärna ha vana att hantera högt inflöde. För att lyckas i rollen så ska du vara serviceinriktad och ha en positiv attityd, då du som rådgivare ska hantera alla kundkontakter inkomna via telefon, mejl, chatt eller webb.
I denna roll så kommer du att agera problemlösare, rådgivare, driva olika ärende samt efterarbete. Du kommer även att sitta i många olika system samtidigt därav är det ett krav att kunna koordinera sig i olika system sk. splitvision.
Kvalifikationer:
- Du har gymnasiekompetens
- Du har stor datavana.
- Du är bra på att hantera högt inflöde (stresstålig).
- Du har vana av hög operativ aktivitet samt även en del administration och uppföljning. Bearbeta befintliga kunder och utveckla relationerna.
- Du har dokumenterad erfarenhet från att ha jobbat med service. Snabblärd. Systemvana.
- Du kan arbeta självständigt och har stor förmåga att driva dig själv, ta initiativ, stor vilja/effektivitet.
- Du ska vara proaktiv i att vidareutveckla din egen kunskap löpande, egen drivkraft att läsa på och utveckla sig, då utveckling sker i snabbt tempo.
Det är meriterande om du har erfarenhet av energibranschen, samt har ett intresse för Energi- och miljöfrågor.