Uppdragsbeskrivning
Vi söker en konsult inom HR Rekrytering/Personalsäkerhet/Admin.
Rollbeskrivning:
- Huvudfokus är rekrytering och onboardingprocesser, även cross- och offboardingprocesser) med tillhörande administration.
 
- Arbete med personalsäkerhet, ex utföra bakgrundskontroller och säkerhetsprövningsintervjuer i samband med personalrörlighet.
 
- Övrigt förekommande personaladministration.
 
Kvalifikationer:
- Du har en HR utbildning eller annan relevant bakgrund
 
- Du har en administrativ förmåga
 
- Du är serviceminded
 
- Du har 2-5 års erfarenhet inom området, du har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag
 
- Du har vana av att hantera personuppgifter
 
- Du kan självständigt utföra avgränsade arbetsuppgifter
 
Uppdraget utförs på plats i uppdragsgivarens lokaler i Jönköping med möjlighet till distansarbete, cirka 20% av tiden.